Ξημερώνει

1 σχόλιο:

  1. Ξημερώνει
    χρώμα γύρω μουσική...
    βάζω μπλούζα και ένα τζιν
    κι έφυγα σαν αστραπή...

    ξημερώνει
    κορναρίσματα φωνές
    στο ποτήρι ο καφές,
    λείπεις πιο πολύ από χτές...

    Καλημέρα
    θα είμαι δίπλα σου εκεί όλη μέρα...
    δεν σε ξεχνάω μια στιγμή...

    Καλημέρα
    θα είμαι δίπλα σου εκεί όλη μέρα...
    η μόνη σκέψη μου είσαι εσύ...

    Ξημερώνει
    κόσμος πάει για δουλειά
    και στη στάση τα παιδιά
    κάνουν χάζη μια ξανθιά...!

    Ξημερώνει
    και με βρίσκει στο κορμί
    του ερωτά σου η βολή
    και μου λείπεις πιο πολύ...

    Καλημέρα
    θα είμαι δίπλα σου εκεί όλη μέρα...
    δεν σε ξεχνάω μια στιγμή...

    Καλημέρα
    θα είμαι δίπλα σου εκεί όλη μέρα...
    η μόνη σκέψη μου είσαι εσύ...

    Καλημέρα
    θα είμαι δίπλα σου εκεί όλη μέρα...
    δεν σε ξεχνάω μια στιγμή...

    Καλημέρα
    θα είμαι δίπλα σου εκεί όλη μέρα...
    η μόνη σκέψη μου είσαι
    εσύ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή